Tri spôsoby, ako s pomocou cloudu zlepšiť Customer Experience

Cloud sa stal populárnym v polovici roku 2000 a bol uvítaný mnohými spoločnosťami, pretože zmenšil tradičné problémy súvisiace s počítačom, ako je potreba nákupu drahých hardvérových alebo softvérových zdrojov.

Takmer o dve desaťročia neskôr jeho popularita naďalej stúpa. Podľa spoločnosti Gartner 85 % firiem do roku 2025 prijme cloud ako významný prevádzkový zdroj.

Ani mainstreamové prijatie cloudu nie je prekvapením. Významnou výhodou cloud computingu v mnohých podnikoch je jeho schopnosť zlepšiť zákaznícku skúsenosť (CX), najmä v kontaktných centrách. Ak prevádzkujete takéto podnikanie, môžete do svojho podnikania implementovať cloudové riešenie Contact Center as a Service (CCaaS). To so sebou prináša množstvo výhod, ktoré zákazníkom poskytujú čo najuspokojivejší zážitok.

 

1. Poskytuje bezproblémovú omnikanálovú zákaznícku skúsenosť

Môžete mať niekoľko rôznych kanálov, prostredníctvom ktorých môžu vaši zákazníci kontaktovať vašu firmu. Tieto často zahŕňajú webovú stránku, e-mail, telefón, chat, chatboty a ďalšie aplikácie.

Cloud môže odstrániť akékoľvek komunikačné medzery medzi týmito rôznymi kanálmi poskytnutím prístupu z jedinej platformy. Tým sa zbavíte potreby neustáleho prepínania z jednej aplikácie do druhej čo pomáha zvyšovať produktivitu.

Môžete tiež integrovať nástroje na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) na analýzu vašej komunikácie s klientmi. Následné zistenia vám môžu pomôcť formulovať efektívne metódy na uspokojenie potrieb vašej klientely a zlepšiť ich spokojnosť.

2. Obmedzte čakanie na hovor

Tradičné nastavenia obmedzujú počet hovorov, ktoré môže jedno firemné telefónne číslo prijať. Ak sa vaša firma stará o stovky zákazníkov a viacerí vám volajú súčasne, nastanú problémy. Čakanie vo fronte pravdepodobne spôsobí frustráciu a povedie k menej uspokojivému zážitku. Túto výzvu môžete vyriešiť pomocou riešenia CCaaS. Má funkcie, ako je lepšie smerovanie, automatizácia a umelá inteligencia, ktorá vašim zamestnancom umožňuje súčasne vybavovať viac telefónnych hovorov. Tým sa skrátia, ak nie úplne odstránia, dlhé čakacie doby a zlepší sa CX.

3. Komunikujte so zákazníkmi 24/7

Klienti väčšinou volajú, aby položili všeobecné alebo bežné otázky. Namiesto toho, aby ste odpovedali na rovnaké otázky znova a znova, môžete to nechať urobiť chatboty. Tieto cloudové nástroje môžu pomôcť vašim klientom nasmerovať tam, kam potrebujú, najmä ak je typická odpoveď na otázku už na vašom webe k dispozícii.

Niektoré chatboty dokonca umožňujú prispôsobenie, ktoré ich vyzve, aby odpovedali, keď sa spustia konkrétne slová alebo frázy. Vďaka tomu sa vaši zamestnanci môžu sústrediť na zložitejšie úlohy namiesto toho, aby sa zaoberali opakovanými otázkami. Znižuje tiež počet zamestnancov potrebných na uspokojovanie rastúcej zákazníckej základne.

A čo viac, Vaši zákazníci nemusia čakať na Vašu pracovnú dobu, kým dostanú odpoveď. Ak si na svoje webové stránky alebo platformy sociálnych médií nainštalujete chatbota, môže poskytnúť odpovede Vašim zákazníkom z celého sveta. Takže aj o 4:00 môže vaša firma stále komunikovať s klientmi po celom svete.

Ak sa pýtajú, na vlastnosti produktu a ako si ho objednať, chatboty im môžu pomôcť dokončiť celú transakciu. Preto je pravdepodobnejšie, že vaši klienti budú mať nákup jednoduchší aj bez ľudského zásahu, čo pre vás znamená vyšší predaj.

Záver

Existuje mnoho spôsobov, ako môžete do svojho podnikania začleniť cloudové riešenia na zlepšenie CX. Jedným z najdôležitejších je používanie cloudového kontaktného centra ako služby. Omnichannel riešenie pomôže najmä pri poskytovaní jednotnej zákazníckej skúsenosti naprieč kontaktnými kanálmi. Vaša spoločnosť sa tiež bude tešiť z výrazného zlepšenia prevádzkovej efektivity.

Komentáre

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *